Värkar och kalas

 
Morgonen startade vid 7 med en mysig frukost, soygurt med granola, linfrön, banan och jordgubbar, och kaffe till så klart. När Robin hade gått vid 8.30 så gick jag, Millie och Kax en långpromenad i duggregnet, 6,5km fick vi ihop så det blir en promenad lite senare med. (Försöker hålla 1-1,5 mil minst om dagen)
 
Nu har jag duschat, städat och skrivit ihop en inköpslista så snart är det dags att gå ut till mormor och Lasse för en storhandling. Idag ska vi även på jakt efter födelsedagspresenter- en sparkcykel och en NY-keps. 
Eftersom det är kalas nästa vecka så blev inköpslistan lång, allt till kalaset ska inhandlas och jag ser inte fram emot den notan hahah! Jag vet ju dessutom att vi lär ha fika över ända in till jul, men man fyller ju bara en gång om året och då ska det skämmas bort rejält med en massa godsaker! 
 
Ikväll tänkte jag slänga ihop lite hamburgare och bara mysa ner mig i soffan till en film. (Läs Ex on the beach..)
Imorgon är det tacofredag och sen är det Valborg. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på då men det är sådant som märks. Jag tycker inte att Valborg är så speciellt, men en eld ska vi väl ta oss till åtminstone. 

På Valborg för fyra år sedan satte mina värkar igång lite smått och jag flyttstädade för fullt och skrattade mig igenom varje värk utan att ha en aning om vad som komma skulle. Tänk att det redan gått så lång tid, det är inte klokt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0