Usla dagar och ett event


Smoothie gjord på banan, jordgubbar, dadlar och ekologisk havremjölk.

God morgon! Jag har haft ett par riktigt usla dagar, därav den tråkiga uppdateringen.. Jag fick rejält med motvind, som ett slag i magen, men nu har jag säkrat upp mina broar och har mitt på det torra igen vilket känns bra. Nu är det bara att blicka framåt och vara förberedd på nästa storm som inom sin tid kommer svepa förbi. 
 
Jag startade iallafall dagen med att lämna Millie på dagis och sen ta en pw på 6km med Framgångspodden i hörlurarna. 
Nu är jag hemma igen, jag har lockat mitt hår, dricker min smoothie, och ska "jobba" lite här hemma med privata mejl och så innan det är dags att röra sig mot ett event som jag ska hjälpa till på under dagen. 
 
Imorgon har jag ett möte på skolan kl. 9.30 och sen tar jag helg, långhelg som vanligt! Jag tänkte faktiskt ägna helgen åt att städa och skriva lite på mitt lilla projekt jag har. 
På måndag börjar de äntligen med mitt kök! Då kommer saneraren hit på morgonen och river ner kaklet, sen antar jag att det kommer gå relativt fort. Spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0