Till månen och sen tillbaka

Han är hemma! Jag är så himla lycklig, så glad, äntligen! Tog fram min romantiska sida och köpte en liten "Välkommen hem-ros" som han ska få sen. ♥
 
Igår bestämde jag mig för att sova hos min pappa i Skärblacka eftersom jag tröttnat på att inte kunna sova för att jag hela tiden drömmer mardrömmar. Så precis när vi blev upphämtade av min mormor så fick jag ett sms från Robin där han skrev att han hade tänkt överraska mig. Så jag sprang upp till pappa, umgicks lite och la Millie innan jag tog en promenad i kvällssolen, satte mig vid vattnet och lyssnade på poddar innan det var dags att gå upp och sova hos Robin. 
 
Idag har Emma och Wilma varit här med barnen på frukost och mys, när de hade gått klädde jag in sofforna med lakan, lagade lunch och målade naglarna. Nu väntar jag på att Robin och Kax ska komma hit, sen måste jag tyvärr iväg två/tre timmar innan jag får spendera resten av kvällen med de två. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0