Studio54 och spontan utgång

 
Igår var min mamma med och höll i en möhippa för sin tjejkompis så jag mötte upp dem när de skulle slå sig samman med killarna som varit iväg på svensexa samtidigt. Vi åt mat och drack jättegoda drinkar på Studio54, plus att det blivande brudparet fick möta varandra i tävlingar osv. Jättetrevligt och mysig stämning.
 
När det drog ihop sig där och folk började bli rejält onyktra tackade jag för mig och mötte upp Emma för en kvällspromenad, sen vet jag inte riktigt vad som hände. Jag hann bara innanför min dörr innan jag var iväg igen, natten slutade i en spontan utgång som blev så himla lyckad! Det var så otroligt länge sedan jag och Emma var ute så vi körde verkligen gärnet och dansade loss! 

Idag mår jag förvånandsvärt nog mycket bättre än jag trodde att jag skulle göra. Jag vaknade vid 11, slängde i mig frukost och drog på mig promenadskorna för en långpromenad med Ronja. Avslutade med en sol och här sitter jag nu. Nyduschad, äter hemmagjord pizza med massa kål och morötter på och tittar på En natt på museét. Otroligt gott och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0