Shine bright like a diamond

Vilken effektiv dag hittills! Jag och Millie vaknade vid 7, då åt vi frukost och mötte sedan upp Emma och Diamond för en långpromenad. 
Emma bjöd på mat, vegetariska filéer med pomme efter promenaden.
 
Nu är jag hemma, väntar på att min första maskin tvätt ska bli klar så jag kan slänga över det i torktumlaren. Dammsugning och dammning är klart så nu är det disk och våttorkning kvar. Millie stannade hos Emma för lite lek och mys under tiden. 
 
När allt är klart här hemma och Millie är hämtad ska jag ta tag i matlådor för veckan och sen avsluta med en långpromenad, sol och dusch, sen är det bums i säng innan larmet ringer klockan 5 igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0