Regn och rusk

Åh, vädret är så trist idag! Först sol, sen regn, sen sol igen och sen spöregn.. Jag orkar inte. Jag vill ut på en långpromenad, men jag orkar inte riskera att bli förkyld igen. Jag orkar inte dra runt på en vagn i leran. Och jag orkar inte bli dyngsur.

Imorgon är det iallafall fredag, då har jag ett möte i skolan och sen är det långhelg! Fredagskvällen spenderas med Ronja, på lördag ska vi fira mormor som precis fyllt 70 år och på söndag får jag äntligen träffa Robin!

Eftersom det inte blir någon promenad ikväll (tur att jag gick en pw på en timme imorse åtminstone!!) så ska jag ta en varm dusch, gosa ner mig i soffan och bara vara. Det kan ju vara skönt det med. Ex on the beach ikväll, tittar ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0