Ont i magen och tacofredag

Idag har jag hunnit massor, jag hade tvättid kl. 10.30 så jag har tvättat fyra maskiner, rensat Millies garderob, dammsugit, skurat, städat balkongen, lunchat i Ingelsta och så är Ronja här med så mellan varven har det även blivit några koppar kaffe.
 
Igårkväll efter att vi hade handlat och ätit gick vi en långpromenad, mötte upp Robins syster vid strömmen och fortsatte promenaden med henne. Riktigt mysigt trots det tråkiga vädret. 
 
Ikväll är det tacofredag med en långpromenad som avslut på dagen. Jag har så himla ont i magen, åt en pizza idag och eftersom jag knappt äter gluten så är väl magen inte van längre.. Ajaj! Nu har jag iallafall lärt mig en läxa och vet att jag inte ska äta det om jag har planer en dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0