Nya favoriter

Idag kom mina nya älsklingar äntligen på posten så jag är överlycklig! 
 
Jag tog en sovmorgon till 10.30 imorse vilket var välbehövligt. Efter att ha ätit frukost kom Ronja hit på en kaffe innan vi gick en långpromenad som jag avslutade med en solning. 
Ronja åkte för en stund sedan och jag funderar på att ta ytterligare en långpromenad med en podcast i hörlurarna. Solen är ju framme så springet i benen vill inte riktigt släppa.
 
Ikväll är det tomt på schemat, Millie sover borta i helgen så det ekar tomt i lägenheten. Imorgon blir det storstädning här hemma men även kvällen då är oplanerad än så länge. Jag måste säga att det är rätt skönt det med. Jag ska iallafall hålla bloggen aktiv nu under helgen och förbereda inlägg till veckan som kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0