Nedräkning: 18

Här har jag spenderat ett par timmar nu, fick gå hem från kontoret pga att min mage krampade rejält. Jag har ju haft så till och från sen jag la om min kost så jag är ju nästan säker på att det är därför. 
Det känns iallafall bättre nu så jag ska pallra mig ut i regnet och hämta hem Millie och gå en promenad som också brukar hjälpa mot magen. 
 
Jag förberedde två chiapuddingar nyss så jag hoppas på bättre resultat denna gång, förra gången blev de helt misslyckade och smakade ingenting alls. Mer uppdateringen om det när jag smakat imorgon.
 
Efter promenaden ska jag bara förbereda matlådor och ta det lugnt, funderar på ett avkopplande bad och ska försöka somna tidigt ikväll. 
Jag har haft så himla svårt att sova de senaste nätterna, vaknat av mardrömmar och sovit allmänt oroligt. Det resulterade i en rejäl försovning imorse, men ingen skada skedd, jag hann i tid till kontoret iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0