Kalas och systermys



Nu är jag hemma igen efter ett väldigt trevligt kalas hos mormor. Som vanligt rullar man ut genom dörren och känner sig 10kg tyngre, men det är ju precis så det ska vara när man är hos sin mormor på middag. 
Hon var så gullig och hade ordnat en vegansk variant åt mig, till och med glassen hon hade köpt var vegansk. 
 
Planen var att jag skulle åka till Robin imorgon men fick precis den dystra nyheten att det inte blir av. Så nu känner jag mig lite nere, och väntar på att Millie ska bli lämnad hit igen för då behövde hon ju inte slita ut sin gammelmormors krafter denna gång.
 
Min syster följde med mig hem och stannar till måndag så det blir en mysig systerhelg istället. Vi startar med en lång pw i kvällssolen. Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0