Jag räknar ner dagarna

Dagens enkla middag: pasta, vegobullar, tomatsås med champinjoner och kidneybönor och ruccola över. Gott!
 
Nu sitter jag här, proppmätt och sörplar på lite eftermiddagskaffe i min kokheta våning. Solen lyser rakt in i vardagsrummet så det är säkert över 30 grader här inne.. Hur det blir i sommar vill jag inte ens veta. 
Efter eventet idag gick jag raka vägen till solariet och sedan hämtade jag hem Millie. En irriterad liten tjej idag så just nu vill jag bara att klockan ska visa sovdags så vi kan ta nya tag imorgon. 
 
Det är så underbart att våren verkligen är här nu, det betyder att min R snart är här hos mig och Millie fyller 4år, sen är sommaren här med härliga semesterdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0