It's too cold outside for angels to fly

 
Åh jag känner mig värdelös på att hålla bloggen aktiv nu igen. Jag är näst intill aldrig hemma och när jag väl är det så har jag tusen andra saker att göra, eller så måste jag sova. 
Jag har blivit väldigt trött på senaste tiden, jag har mycket svårare att komma upp på mornarna och det är inte likt mig. Jag misstänker att med mitt kostbyte så kom järnbrist eller möjligtvis B12-brist så jag ska ner på stan imorgon och inhandla lite vitaminer och kosttillskott. Det är ju någonting som rekommenderas när man äter vegetariskt/veganskt oavsett. 
 
Igår startade vi dagen med en promenad med Emma till Mirum i Hageby för lite kik i affärerna och matinhandling på Willys. När vi kommit hem och ätit lite lunch kom Ronja förbi och sedan avslutade vi kvällen med hamburgare och filmmys hos henne och Ludvig. 
 
Nu är min lillebror här så jag ska strax kila ner till Nordic för att sola lite innan vi ska åka ut till min pappa för att spendera natten där. 
Jag har suttit och tittat runt på utbildningar att söka till hösten men jag är inte mycket klokare än innan jag började titta så jag får nog boka en tid till Studie- och vägledningscentrum här i stan för att se om de kan hjälpa mig. Antingen så ska jag fortsätta med gymnasiestudierna på Marieborg eller så blir det en yrkesutbildning och utbilda mig specifikt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0