Hjärtat hoppar över några slag varje gång jag tänker på dig

Nu är Millie hemma igen! Supernöjd över en toppenhelg i Gamla Linköping, skärgården och massa annat roligt. Så nu ska vi titta på alla nya kläder hon har fått och sen bege oss ut på en kvällspromenad runt strömmen så hon får somna i vagnen. 
 
Imorgon står tvätt- och städdag på schemat innan en ny arbetsvecka drar igång. Det är fantastiskt med helg och ledighet, men vardagar är inte så illa ändå, det är rätt fint med rutiner och sysselsättning med.
Jag hoppas däremot att denna vecka går supersnabbt för på söndag får jag äntligen träffa människan som får mig att känna mig hel, min stora kärlek i livet. Min Robin. Behöver jag ens säga att jag längtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0