Hårprodukter

Mina absoluta favoritprodukter efter att jag har duschat håret!
En Arganolja från Nashi och ett värmeskydd som reparerar torrt och skadat hår från UniqOne.
 
Jag har väldigt lockigt hår, och eftersom både lockar i sig och mitt plattande av håret sliter väldigt mycket så räddar detta mitt hår alla dagar i veckan och jag kan inte duscha håret utan att använda mig av dessa efteråt. Verkligen ett tips till er som vill ta hand om ert hår.
 
För övrigt så har jag någon typ av infektion i hårbotten som läkarna inte vet vad det är (jag har haft det sedan 2013 och enda gången det har försvunnit så var det med en antibiotikakur som egentligen skulle vara mot infektionen i ansiktet). 
På grund av det så tål jag inte billigare schampoo och balsam från vanliga matbutiker och måste använda mig av antingen TRESemmé, eller det jag har nu; Bed Head Recovery. Lite dyrare produkter helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0