Håll mitt hjärta hårt

Detta måste vara den tråkigaste våren på länge, det regnar ju hela tiden..
Vi trotsade vädret idag och mötte upp Ronja i förmiddags för en promenad, vi stannade för att mata ankorna och upptäckte till vår förtjusning att Färgargården hade öppnat för säsongen! Så vi tog oss en mysig fika där innan vi traskade hemåt för att fortsätta vårt kafferep.
 
Vid 17 kom min lillebror hit för tacomys och jag passade även på att springa iväg och sola medan han passade Millie som tog sig ett långbad innan sovdags.
 
Igår hade vi tjejmys hos Emma, åt taco och tittade på Ex on the beach, plus att det bjöds på en massa bebismys. Man blir ju inte alls sugen när man får gosa med en 9månaders och en 2månaders bebis, min egen 4åring vill/hinner ju knappt kramas längre, haha åh! 

Kommentarer
Postat av: Emil

Jätte fin bild

2016-04-22 @ 20:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0