För och efter-bilder på köksrenoveringen


Nu är renoveringen klar! I fyra dagar har vi haft hantverkare här, imorse var elektrikern här och satte dit belysningen och eluttagen så nu är allt klart. Jag är så nöjd! Vad tycker ni?
 
Eftersom mitt hem har varit ett rent kaos så har jag inte spenderat många timmar hemma och därav har bloggen blivit lidande. 

Min mamma kom hit på en fika strax efter att elektrikern hade åkt och nu sitter jag här och ska snart ta tag i städningen. Efter det ska jag och Millie ut i friska luften och ta en långpromenad. Vi har varit hemma från kontor och dagis hela veckan pga hennes mage..
Hon äter inte och hon kan inte gå på toaletten och så kommer svettningarna och febern på det, jag tycker så himla synd om henne.
Hon blir riktigt jävlig när det är såhär, och igår tog hon ut det rejält så efter väldigt många sårande ord från henne bröt jag faktiskt ihop. Jag vet ju att det inte är riktat personligen mot mig men vissa saker gör så ont att höra henne säga. 
 
Det har varit rätt tuffa dagar i övrigt dessutom. Nedräkningen är avslutad och förlängd tyvärr, men det är för ett gott syfte så jag försöker tänka positivt och kämpar på. Jag är så himla stolt, så himla lycklig innerst inne. Det är bara jobbigt ibland, och som med allt annat så är vissa dagar jobbigare än andra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0