En bra start på dagen

Sådär ja! Lunchen är i magen, kaffet kokar och alla måsten är klara så nu tar jag helg! 

Jag startade dagen med ett möte på skolan, tog en 7 km pw och gick sedan raka vägen hem och började med lunchen som idag blev bovetepannkakor till mig och vanliga pannkakor till Millie. Fredagslyxade med nutella och banan till, såå gott! Idag var dessutom sista dagen med Nutella, jag är nu redo att ta farväl av den och testa på att göra den veganska versionen själv!
 
Idag är en bra dag, jag har good feelings i hela kroppen och ska njuta av varje sekund den här helgen. Jag hoppas att ni får en minst lika fin helg ni!
 
Ps. Jag måste rekommendera er om podden Svenska Mordhistorier- Familjen. Det avsnittet finns hittills i tre delar och är så himla spännande och bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0