Det gör ont men gå ändå, du kan alltid vända om

Vi klev upp runt 8 imorse, gjorde frukost och tittade på barnprogram innan det var dags att göra sig iordning. Millie har varit hos sin gammelmormor och Lasse idag medan jag har varit iväg. 
Mille sitter nu och äter sitt lördagsgodis till barnprogram innan det är dags att krypa till kojs här hemma. Det är så otroligt skönt med lugna, nyktra och tidiga helger, då man bara njuter av ledigheten och ägnar tid åt sånt man annars inte hinner. 
 
Imorgon ska vi sova ut lite lagom, äta en stor mysig frukost och sen ta oss ut för att mata ankorna. Jag måste dessutom försöka lämna bort Millie en timme för att köpa den sista födelsedagspresenten.
Jag fattar inte att hon fyller fyra snart! Idag, fast för fyra år sedan, låg hon i min mage och jag hade inte en aning om vem hon var eller hur hon såg ut, jag räknade bara ner dagarna tills hon skulle komma ut till mig. Och nu, i snart fyra år, har jag fått ta del av varje steg, alla nya ord och hennes resa från bebis till en liten tjej med egen vilja och egna tankar. Det är så otroligt häftigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0