Shine bright like a diamond

Jag har verkligen världens mest underbara grannar! Det är lycka att få spendera dagarna här på Lindövägen 34 ibland! 

Jag ligger i min säng nu, dagen har gått långsamt och ingenting har jag fått gjort. Jag har inte orkat helt enkelt. Millie är inne i en trots och mammig period så det klickar inte riktigt på så vis. Mestadels är det gråt och sura miner, samtidigt som hon bokstavligen ska hänga i mina ben. Hujedamig! 

Tittade på Big Brother, och precis när det var slut överraskade mina kära grannar, Emma och Carlos, mig. Så det blev lite Harry Potter med chips, dip och lite vanligt prat tills Millie vaknade hysterisk och ville vara med. 

Häromdagen klickade jag och Emma hem lite klänningar ifrån Nelly för bara 100kr/st, så för min del fick det bli en nyårsklänning och en sommarklänning. (Ifall det blir en resa snart alltså..) 
Idag insåg jag hur kallt det är och hur tidigt det är att börja med vinterjacka så jag klickade hem en höstjacka från Sheinside för bara 270kr. Perfekt. De har massor fina jackor för superpriser så ska kika efter en vinterjacka därifrån med. 

Helt fantastiskt fin tycker jag. Med en stor halsduk, slapp mössa och kängor så är min höst räddad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0