Livet förändras vart jag än går

Jag är så otroligt tacksam för det jag har i mitt liv, visst saknas en del men det är ingenting som tiden inte kan ge mig. Och visst har jag gjort många misstag i mitt liv, och visst saknar jag mycket men det finns ingenting som tiden inte kommer att läka. För jag har så många sår, min själ är trasig och mitt hjärta är inte riktigt helt, men det kan bara bli bättre. Och jag är så tacksam för att jag lever och för allt jag fått uppleva och se. För alla människor som kommit och gått. För tiden jag haft med vissa och tiden som tyvärr aldrig går att få tillbaka. 

Jag har börjat på scs, en skola som ger mig en ny chans i livet till att bli någonting. Jag missade första veckan eftersom jag var inlagd på sjukhuset, men nu är jag utskriven och ser fram emot den kommande veckan. 
Läkarna hittade aldrig felet, men en del provsvar har inte kommit ännu, och flera ska tas de kommande veckorna. Det är skönt att veta att de har sådan koll på läget just nu och att jag är på benen igen. Min prinsessa är hemma och hon ska få all min tid nu. 

Jag kanske inte är lyckligast i världen men jag har tid till att bli det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0