All of me, loves all of you

Ligger i soffan och har sällskap av Millie och Millian. Dystert väder ute, så idag gör det ingenting att vara sjuk. Sitter och tänker och längtar tillbaka till Alanya och alla härliga människor vi träffade där. Saknar Sundsvallstjejerna och ser fram emot att åka uppåt i landet snart. Även för att hälsa på Ronja som flyttade ihop med Ludde i Luleå i fredags. 

Jag känner att det snart är dags att även packa ihop mitt pick och pack och dra mig bort från Norrköping. Det finns inte mycket kvar här för mig, jag har velat flytta härifrån rätt länge nu. Men jag har hela tiden fått anledningar till att stanna. 

Idag ska vi ha en mysdag här på lindövägen, jag har världens bästa granne! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0