All I need's a little love in my life, all I need's a little love in the dark

Ligger i sängen. Tänker. Funderar. Filosoferar. Kalla det vad man vill, sova kan jag iallafall inte inatt. Kikade lite på sista minuten resor och drömde mig bort till en strand och 30 graders värme. Åh vad underbart det vore nu. Men först måste jag handskas lite med verkligheten, skramla ihop lite pengar och komma in i vardagen igen. 

Jag märker så väl hur höstdepressionen smyger sig på, och hur det kliar i fingrarna att få göra om mig och min garderob lite. Stickade tröjor, jeans, kängor, mössor och gosiga halsdukar. Gym, solkort och nya läppar. Lite drömmar får man väl ha? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0