Let us die young, or let us live forever

Jag ligger i sängen nu, nyduschad och sådär lagom trött. Vaknade halvt bakis imorse, trots att jag inte fick i mig mer än en halv grogg och två glas vin igår. Förmodligen börjar åldern kicka in nu, ha ha.. 
Thato och Stefan sov kvar hos mig igår, vi hade lite "förfest" hos mig, men vi kom aldrig härifrån. 

Ikväll har Rasmus varit här, pratat om och skrattat åt livet, som vanligt. Världens bästa Rasmus. Strax efter att han gått hem blev det lite prat med Emma, Lisa och Manal innan disk och dusch kallade. 

Nu blir det film att somna till innan larmet ringer vid åtta. Fullspäckad vecka, vilket betyder att det inte blir så mycket tid till livet.

Jag saknar min kära vän. Älskade Ronja. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0