I love it

Hej! Ligger i soffan efter en intensiv morgon. Larmet ringde vid åtta så det var bara att gå upp, göra frukost och dricka kaffe. Runt 10 gick jag och Rasmus mot gymmet och körde någon timme. Jag har inte kommit in i att vara bekväm med ett fullsatt gym än, men det kommer det med. Rasmus visade lite övningar och maskiner så det ska nog bli bra när jag blir mer säker på hur allt fungerar. 
Efter gymmet tog vi en långpromenad hem och förbi proteinexperten för att köpa en shaker. 

Jag har tagit bort kolhydrater från maten nu, eller ja, det som består av mestadels socker så som pasta, bröd osv. Min kropp mår mycket bättre efter att bara ha kört i två/tre veckor och ändå fuskat med godis och någon red bull då och då. 

Jag har dessutom fått massor av hjälp av en fd. topp-pt som guidar och tar hem smakprover på proteinpulver. Så idag ska jag snällt be honom pilla ihop ett träningsschema åt mig. Maten har han redan väglett mig igenom så det är jag säker på nu. 

Jag känner verkligen att med hans och Rasmus hjälp så kommer det här bli så bra. Äntligen är motivationen här! 




Kommentarer
Postat av: becca

Jaaa så kul! får boka in ett träningspass ihop :D

2014-10-31 @ 22:24:57
URL: http://reja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0