Du är mitt liv, om jag bara har timmar kvar

Jag är så fruktansvärt trött hela tiden, sover större delen av dagen och sover lika bra på natten. Ringde vårdcentralen och bad om att få ta blodprov för att kolla järnvärdet men eftersom jag inte är frisk efter Turkiet än så tror de att det kan vara ännu ett bakslag från min sjukdom så först vill de utreda klart det och komma fram till vad det är som fått mig så sjuk. Så den här veckan har bestått av läkarbesök mestadels. Men ännu har de inte hittat sjukdomen. 
Känner att jag börjar få lite slängar av hypokondri av det här, googlar allt och självklart, som med allt du googlar, kommer cancer upp över hela skärmen. Så ja, i mitt huvud är det cancer. Eller ebola. Haha.. Låt mig bli frisk! 

Emma är i Oskarshamn och jag har en tom helg så det är tyst och tråkigt hemma. 
Lät Millie bestämma fredagsmys i affären igår vilket resulterade i glass, godis och läsk. Det är så gosigt nu när hon kan bestämma själv och är intresserad av film. Äntligen kan vi titta på Astrid Lindgrens filmer och Millie sitter still djupt fascinerad! 

Pippi är favoriten. Det blir raseriutbrott om inte Pippi är på tvn, det ska vara flätor och Millie hoppar runt och ropar "Här kommer Pippi, här kommer Pippi" 

Jag har med hjälp av Emma beslutat att göra om rum för rum i hemmet nu. Först ut är min extra hall som ska bli sminkrum. Det kommer bli så fint. Det ska gå i guld och vitt och kommer bli så fint! Därefter blir det köket som kommer gå i rött, vitt och svart. Längtar tills det är klart och man vill bjuda hem folk! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0