I adore you

Jag tänkte försöka bli mer aktiv här nu faktiskt. Dock så har jag tappat skrivandet en hel del, speciellt bloggandet. 

I alla fall, idag har varit en så otroligt stressig och kaotisk dag. Det började med att jag vaknade 9.30, och jag skulle ha börjat 8.00. Så på med kläder, lite smink och taxi iväg fort som atten. Jag hinner inte vara på jobbet mer än två timmar innan jag får ett samtal om att Millie måste till akuten. Så fort iväg, ringde Rasmus som hämtade upp mig. Det var ingen fara med Millie som tur var! 

Hon somnade direkt i sängen och jag fixade lite med tvätt och papper innan det var dags för mat och allt där till. 

Jag är så otroligt glad över vad jag har idag. Min familj, min dotter och mina vänner. 
Jag kan inte tacka mig själv och de som stod vid min sida i höstas nog. Aldrig någonsin trodde jag att jag skulle få le och skratta på riktigt igen, men se på mig nu, jag är så himla lycklig. 
Människor kommer och går, ingenting varar för evigt så ta vara på stunden och gör varje dag till den bästa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0