Goodmorning beautiful, how was your night?

Klockan är 05.36 och jag sitter på bussen till Skärblacka för att lämna Millie på dagis kl. 6. Jag är så himla trött, dessa mornar tar så hårt på mig just nu, ingen sömn alls om nätterna i stort sett. 

Min kropp har förändrats oförlåtligt mycket den senaste tiden, jag skäms över att se mig själv i spegeln. Det måste bli en förändring snarast.. Det måste bli ett slut på utemat, red bull, cigaretter och sen mat. Hallå, jag vägde mindre när jag precis fått Millie än vad jag gör nu, hur sjukt är inte det?! Direkt när sömnen är i balans igen ska jag röra på mig, på gymmet, promenader och hemma. Det får bli veganfood igen. Det vill säga smoothie varje morgon och enbart sallad med nötter till mat. Det blir nog bra. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0