When u talk dirty to me

Imorse ringde larmet vid 5.30, steg upp vid 6.20 och började fixa mig innan det var dags för oss att gå till dagis. Lämnade skruttan och begav mig mot jobbet, och här sitter jag nu. MyWay Viking, hoppar lite mellan de olika. Saknar mitt kungs, men där står jag i helgen, untz untz. 

Jag jobbar till 15/16 och därefter blir det raka vägen hem och hämta min pingla! Som det ser ut just nu så får vi besök över natten av min bästi. Händer sällan att Ronja stannar över en natt numer så ska lyxa till det ordentligt med gotti tänkte jag. 

För övrigt så är jag mer än nöjd med mitt liv just nu, trots att jag borde vara stressad oså över många saker så känns allt bara så himla bra. Skönt att äntligen få må bra! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0