Ey loco

Nu är jag hemkommen från jobbet och Millie är hämtad från dagis. Hon fastnade framför barnprogram så jag passar på att kika in här lite. 
Om mer eller mindre en timme kommer Ronja hit, som jag skrev i föregående inlägg så blir hon kvar över natten så vi ska laga lite god mat och bara ta det lugnt. Fick hoppa in och ta öppningen även imorgon så det blir en skaplig kväll. Så nu blev det jobb varje dag den här veckan, love it.

Jag ringde även upp en av hyresvärdarna och lämnade mina uppgifter så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på att jag blir stadsbo den 1/3. Jag ska ringa runt och söka dagis imorgon med, men har hört att väntetiden är lång så har inga högre förväntningar på att Millie får en plats redan då men det är sådant som löser sig.
 

Bild från nyår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0