Merry christmas ❤️

God jul lite i efterskott. Jag har haft en fantastisk jul med min dotter, familj och släkt. Vi har fått otroligt fina julklappar och ätit god mat, men jag måste säga att det är så otroligt skönt att julen är över och stressen inte kommer förrän om elva månader igen. Julen är mysig men två dagar räcker gott och väl! 

Jag och Millie har ett litet julfirande kvar imorgon då hennes farfar, bonusfarmor och gammelfarmor med man kommer hit. Jag tänker dock inte lyxa till det alls, det får bjudas på enbart kaffe eftersom jag misstänker att alla är trötta på både julmat och socker vid det här laget. 

Imorgon tänker jag dessutom släpa mig upp på stan för att kika efter lite kläder, träna och sola. Millie är borta till den förste januari så ska passa på att bara tänka på mig själv. 

Med det säger jag god natt och hoppas att ni har haft en fantastiskt fin jul ni med. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0