Turkey, i want to visit you

Hej!
Min mamma kom vid åtta imorse och åkte nyss hem till sig. Vi har fikat, pratat och tagit bilen för att uträtta lite miniärenden. Vi fick även lite gåvor från Turkiet. Millie fick ett par rosa blinkande Converse som hon kan ha i vår samt en svart/rosa Adidasdress i storlek 86/90 (perfekt till vinter). Själv fick jag två par Converse, ett par svarta och ett par vita samt en skämtöppnare i trä.
Bästa mamma.

Imorgon bestämde vi lite öppet om att åka till DollarStore i Söderköping, hoppas på det för jag har saknat min lilla mamma.

Idag har vi inga direkta planer, jag ska försöka få lite ordning här hemma och avslutar med en film i soffan innan läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0