Good morning beautie

Jag sitter på jobbet, körde kvällspass igår och öppning idag så lite trött är jag efter ynka fyra timmars sömn.

Vi har ju stått i flyttkaos och jobb på det så det har inte blivit mycket tid över till annat, bland annat jobbet. Den lilla tid som blivit över har jag ägnat åt min lilla familj och pyssel i nya lyan. Jag måste säga att det börjar ta sig redan nu. Nytt soffbord, överskåp, toalettskåp, barbord och sen tavlor och hyllor som måste fixas med, sen är jag nöjd, efter att ha satt fondväggar och bytt golv i köket då såklart. Det låter mycket, men står man i lägenheten så är det inte alls mycket för syn kvar. Vill hitta det lilla extra med givetvis, men nu till höst får det bli en massa ljus i alla dess färger och former.

På söndag kommer min mamma hem från Turkiet, så vi ska ha en mysdag på måndag, längtar!
Annars ska jag passa på att umgås med Ronja och Johanna med Theo såklart. Försöka få mer tid med min spelande pojkvän också, men det är på hans villkor så får se om det blir en lucka över till mig nu eller om ett år, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0