Change my body

Hej på er!
I tisdags var jag och mamma och körde en provträning på ett gym för att se om det var något för oss, ingen tvekan om saken redan vid första maskinen. Nu vill jag ha en förändring, få ihop magmusklerna och bygga lite muskler på kroppen.
Så idag kom mamma och hämtade mig klockan 8, träna, sola och handla hem lite mat.

Igår var jag, Alexander, Millie och Ronja i simhallen och simmade och busade. Drog även då en solning, dock bara 10 minuter eftersom det blev något tokigt med mitt solarium..
Ronja stannade över natten, vilket hon gjort tidigare dagar med, hihi. Bästa bästa vän.

Imorgon är det ett kvällspass och resten av helgen förmiddagspass på jobbet. Och idag är det bara lite bus och mys med Johanna och Theo som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0