We cant stop

God kväll!
Millie är lagd för natten och jag ligger i soffan och ska alldeles strax hoppa in i en dusch innan det blir tv-kväll, Halv åtta hos mig och Kockarnas kamp. 
Lite senare kommer Ronja hit och sover och imorgon ska Millie med Ronja och övernatta medan jag intar jobbhelg! 

Imorse tog Alexander lämningen på dagis och jag sov vidare, somnade runt 23 igårkväll och vaknade i panik kl. 13 idag så det var bara att rusa till dagis och hämta hem min pärla och laga mat. 

Jag är så otroligt trött hela tiden, sömnbrist givetvis och inte på grund av min älskade dotter. Höstmörkret gör det inte bättre heller.. Så ruggigt och mörkt ute! 

Igår började dagen kl. 8, fastighetsskötaren kom precis när vi skulle gå till dagis så pratade lite och visade frysen och sa att han inte skulle låsa sen. Påväg från dagis så ringer han och berättar att han åkte för en stund sedan och låste ordentligt efter sig.. Stod och plingade och bankade på dörren fram till 9.40 men Alexander sov riktigt hårt.. Där stod jag med mjukiskläder utan bh, ruffsigt hår och kom inte in i mitt eget hem. Ringde Ronja som bjöd hem mig på frukost i stan, pinig bussresa men vad gör man inte? Ha ha.. 
Vid 12 var vi åter utanför mig och dunkade i panik då elektikern var på ingång, efter ett bra tag så öppnade en nyvaken sambo och såg ut som ett frågetecken.. 
Elektikern kom och sen var det bara att rusa efter Millie på dagis.. Fy vilken morgon/förmiddag alltså! 



Bus påväg från morfar som bjöd på mat igår eftersom min frys var tom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0