Jag står framför dig nu, vad är jag för dig?

Ni måste lyssna på Rörelsen- Sexleksak! Ny repeatlåt.. Riktigt skön faktiskt! 

Hej förresten! Jag ligger i sängen, riktigt sliten och halsen svider.. Jag som nästan hade blivit frisk innan jobbhelgen.. Nu är den avklarad iallafall och jag ska ha en lugn vecka..

Igår efter jobbet så hade jag jordens energi för en gångs skull så jag och Millie busade en massa, städade, lagade mat och diskade innan det var dags för ett bad och lördagsmys! Vi "tittade" på den nya barnfilmen "Epic" och åt ostbågar. Kan inte riktigt förstå när min lilla plutta blev såhär  stor..

Idag när jag kom hem städade jag och fixade fika innan Millies farfar med familj kom på besök. Millie fick massa fint från Ullared, bland annat en snalika mössa som jag letat efter ett tag nu..
Sedan lagade jag mat till mig och sambon, taco-köttfärsfylld paprika med sallad och fetaost, mums!



Jag har även klickat hem jacka, vantar, halsduk och ett par uggs till Millie nu på kvällen och avslutade med "I taket lyser stjärnorna" 
Nu väntar sängen, god natt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :)
Har tyvärr inget bra tips på potträning :/
Moa var ju förstoppad typ från hon föddes tills hon var 1år när vi fick reda på att hon var allergisk mot mjölk och soja. Och då fick hon först laxerande medel att dricka som inte hjälpte så när hon var fyra månader fick vi börja köra upp laxermedel i ändtarmen och eftersom bajset var så hård så kunde hon inte bajsa ut de när blöjan tröck mot rumpan. Så vi var tvungna att sätta henne på potta för att hon skulle kunna få ur sig nånting. Och då när de kom så applåderade vi jämt och sa att hon var jätteduktig och då började hon tycka det var roligt så sen dess har hon alltid antingen kissat eller bajsar när vi har satt henne där.
Nu älskar hon att läsa sin "pottbok" när hon sitter där så sitter vi bredvid och läser med henne och klappar händerna när hon kissar :)

2013-10-08 @ 21:56:14
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0