Du är den vackraste jag mött

Sjuk igen.. Halsen kliar och svider och kroppen orkar ingenting.. Härligt när en jobbhelg väntar. 

Millie har börjat dagis igen, lämningarna har inte gått särskilt bra men hon har enligt personalen lugnat sig nästan med en gång. 
Imorse lämnade vi Millie som vanligt till 9 och skulle därefter åka och sola samt uträtta lite ärenden men icke då.. Bilen vägrade starta, stod och frös i en evighet i hopp om att starthjälp skulle fungera men icke.. Fick skippa planerna och åka hem istället.. Lika bra det kanske då jag somnade direkt och vaknade när Millie skulle hämtas. 

Nu ligger jag i soffan och väntar på att klockan ska ticka och visa kväll.. Dela för att Millie är trött och tvär och dels för att jag ska ordna en sak vid halv åtta. 
Mer om det en annan gång! 

Pappa Alex skickade denna i helgen, Millie var tydligen sur, syns det? Haha..



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stor hon har blivit!!

2013-10-02 @ 19:45:37
URL: http://alxxandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0