Sleeping beautie

God morgon.. gäääsp.
Jag sitter på bussen till Norrköping nu, raka vägen till jobbet och jag är så fruktansvärt trött. Jag hade mycket hellre legat kvar i sängen med min fina, men tröstar mig med att det bara är två tidiga mornar till efter den här arbetsdagen.

Millie hade lite svårt att komma till ro inatt, antagligen är det en tand till påväg upp, jag antar att det är nu det "exploderar".. Hon fick ju sin första tand för 12 dagar sedan, vilket var på tiden! Det är jobbigt att åka hemifrån när hon har ont och är så otroligt mammig, fast jag vet att hon har det lika bra hemma med pappa. Det blir ju även roligare att komma hem när man ser hennes strålande ansikte som lyser upp när hon springer för att möta mig, samtidigt som hon ropar "mamma mamma, heeeej" min gullfis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0