Shine bright like a diamond

Hallå i ovädret!
Jag sitter på jobbet, vilket jag gjort sedan kl. 9 eftersom det inte går några bussar senare när jag öppnar kl. 11.. Passade iallafall på att städa butiken duktig som jag är, haha.

Igår var det fint hela dagen och vi hade planerat att klä oss svalt och gå en sväng för att handla, jo visst.. Jag hann inte längre än innanför dörren innan regnet och åskan slog ner.. Därför har vi planerat en storhandling imorgon med min mamma istället. Som jag längtar, det har inte ekat såhär tomt i kyl, frys och skafferi på hur länge som helst.

Idag har jag inga planer alls mer än att jobba till 16. Men eftersom det regnar så spelar det ingen roll.
Jag försöker se de flesta filmerna som kommer in för att kunna hjälpa så många som möjligt att hyra en film, så ikväll ska jag roa mig med att se fyra stycken.

Tips på filmer i ruskvädret, The Host och Johan Falk- Kodnamn Lisa (om ni inte har sett de tidigare Johan Falk filmerna så rekommenderar jag ett litet maraton, det är riktigt bra filmer faktiskt!
Glöm inte bort att på MyWay Kungsvideo hittar ni tre filmer för 99kr och ni får ha de i en hel vecka! Bra va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0