Oh happy day

Hej alla glada!
På måndag ska vi flytta, till en stor underbar tvåa! Med ett lika stort rum som Millie har nu, så det blir som en liten trea i mina ögon. Nyrenoverad in i minsta vrå och vitt vitt vitt överallt! Ska bara dit nytt golv och fondväggar. Så glad!

Jag jobbar ju dock varje dag så får packa och flyttstäda på nätterna.. ha ha. Väntar in lönen så jag kan köpa det sista så som badrumsförvaring, matbord, soffbord och byrå. Sa jag att jag längtar?

Imorgon är jag tillbaka på jobbet, 8-16. Just nu väntar jag på att klockan ska gå så idol kan börja och sen blir det bums i säng!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud vad roligt!! :)

2013-08-20 @ 21:24:30
URL: http://alxxandra.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej :)
Jag tog 48-50 till Moa. Den var tyvärr för stor för henne :( så det blir nog att beställa en ny mössa i mindre storlek så får hon ha denna till våren istället! :)

2013-08-20 @ 22:02:25
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0