Forget the haters, cause somebody loves ya

God kväll!
En trött och utslagen mamma sitter i soffan med en övertrött och jätteglad bebis springer runt och leker tarzan..
Vi har fart och flängt runt överallt idag. Vi började dagen redan vid 8 med att möta upp Johanna och Theo för att ta bussen in till stan där vi spanade in marknaden och lite barnkläder på H&M. Gick av lite tidigare för att kika på en lägenhet som inte föll mig i smaken, vidare för lite inspiration och äppelätande hos Carro och Ellie. Promenerade hem i solen, busade och åt hos Johanna för att sedan gå hem och visa upp min lägenhet.

Millie slocknade vid 18.30 men bestämde sig för att vakna en timme senare och vara mammig. Gråt, kläng och ännu mera gråt, nu är hon dock glad efter att ha testat pottan, borstat lilla tanden och fått på sig pyjamas samt kanintofflor från mormor!

Imorgon ska vi upp tidigt för att busa vidare hos Johanna och Theo och sen ta en sväng på augustifesten med min lilla familj. På söndag blir det förhoppningsvis lugnt, jag ska hämta ett nytt bord med stolar i Norrköping under dagen bara. På måndag börjar jag jobba igen.. 14 raka dagar med uppstigning kl. 6 och hemkommen kl. 17. Dessa veckor saknar jag min lilla solstråle som jag enbart träffar 1h/2h om dagen.. Jaja, två dagar ledigt till och jag ska N J U T A!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0