Behöver lite kärlek från fel sort, och sympatier från fel håll

Så himla värdelös på att uppdatera.. men jag trivs verkligen inte med min header, eller blogg.se och jag vill byta till vimedbarn.se men kan man på något vis få med sitt arkiv? Tips tack!

I vilket fall som helst, testar på en mobilbloggning eftersom min dator är upptagen 18h om dygnet..
Millie är hos "farmor" och farfar och vi har passat på att njuta av en ledig helg och unnat oss tid med varandra.
Vi har legat på stranden, tagit årets första riktiga dopp (dvs utan att passa barn)
Vi har åkt vattenscooter, ätit på restaurang, tagit långa sovmorgonar, ja ni förstår, lite ungdomlig kvalitetstid med varandra som enbart pojk- och flickvän. Det behövs och jag tror att alla föräldrar behöver unna sig en helg med mys och aktiviteter ibland faktiskt.

Men nu saknar jag min Millie som vi hämtar imorgon eftermiddag. För först ska vi steka på stranden och i vattnet på Varamon med min familj!
Nu kallar hårfönen på mig så det är väl bäst att sätta fart, klockan ringer 8.30 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0