Augustifesten 2013

God kväll!
Jag och Millie är precis hemkomna från augustifesten. Vi var inte direkt långvariga då Millies morfar är lite seg så vi missade varenda buss in.. 21.01 kom vi iväg och 22.54 gick pendeln åter. Millie fick iallafall en naturell hamburgare och en hundvalp som hon älskar! Innan det blev bums i säng så gick hon runt med den, stängde grinden, klappade och pussade. Min älskade solstråle. Jag sa att jag skulle njuta av de här dagarna och det har jag verkligen gjort!

Tidigare idag var vi nere hos Johanna och Theo och snabbfikade. Det var även dags att säga hejdå till vår kära Johanna som åker till USA på måndag och är borta i hela två veckor!! Fy vad vi kommer sakna våra busdagar, och fy vad vi kommer ha fullt upp när vi ses igen! Som jag redan längtar.

Imorgon ska jag och Millie mysa till max, (och även pappa om vi får bort honom från datorn). Ut och hitta en lekpark, köpa, förmodligen, årets sista glass och bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0