Filmtips i höstmörkret



The hunger games är filmen på allas läppar just nu, filmen på varenda facebook-status. Fast.. jag hade högre förväntingar. Missförstå mig rätt, den var bra, riktigt bra men inte så bra som jag trodde och hade hoppats. Jag kan nästan jämföra den med tiden då Avatar var nysläppt, alla pratar om den, skriver om den med mera, men så blir man en aning besviken. Precis så känner jag. Men se den, den är ju definitivt sevärd. Skippa de höga förväntningarna bara!

American Pie Reunion däremot, vilken succé. Jag har tyckt att American Pie blivit lite uttjatade och långtråkiga nu mot slutet, men här kom ju vändningen!? Kanonfilm, riktigt härlig komedi, som de första American Pie! Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0