Yesterday and today

Igår var vi på BVC med Millie för första gången. Vi fick den överraskande nyheten om att Millie inte alls är 53cm, helt plötsligt är hon en liten kortis på 50.9cm! Så de hade gjort en ganska radikal felmätning på förlossningen för hon måste ha varit runt 50cm då hon mättes trodde BVC-sköterskan.
Det är ju inte konstigt att hon inte kan ha några kläder ännu, speciellt inte pyjamasarna i storlek 50, lillpluttan!

Ikväll ska vi åka med min mamma in till Norrköping för att storhandla. Men innan dess ska det plockas av här hemma och älsklingen ville ta en promenad till Shell redan nu för att lämna en film vi hyrde igår. Dessutom tänkte jag försöka knäppa några bilder till er också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte fråga hur längre var du och din kille tsms innan du blev gravid? :) Var det planerat och ville båda behålla? Hur reagerade vänner och familj? Är relativt ny bloggläsare så vet inte om du redan svarat på dessa frågor (a)



Sjukt bra blogg vill jag säga! :)

2012-05-15 @ 14:53:51
Postat av: alexandra

Hon är verkligen bland de sötaste barnen jag någonsin sett! :D

2012-05-15 @ 20:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0