Ni är det bästa jag har

Hej!
Igår var Millie hos sin mormor hela dagen för att vi skulle få ta igen oss och hinna röja och städa hela hemmet. Millie har varit dålig sen vi kom hem från förlossningen för nästan 4 veckor sedan men nu den senaste veckan har hon haft extremt ont i magen och gråtit varje vaken stund, när hon väl lyckats somna vaknar hon efter 10 minuter och har ont igen, så som ni kanske förstår har vi varken hunnit med hemmet eller varandra över huvud taget.. Min lilla ängel.
Efter det åkte vi till Norrköping och storhandlade med mamma, så nu är kyl och frys full som tur är!

Idag har jag betalat räkningar, ringt kyrkan angående dop och fixat kontonumret med Trygg Hansa eftersom jag tydligen hade en liten ersättning att hämta ut sen jag låg på förlossningen. Lite extrapengar är ju aldrig fel!
Millie sover i sin säng just nu så jag ska väl passa på att vila lite innan hon vaknar för mat och mys.
Senare idag kommer mamma hit och hjälper mig med lite papper som jag inte förstår ett dyft av (haha) och efter det är det nog läggdags för imorgon väntar tvättstugan klockan åtta.



Mys med pappa Alexander ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0