Kommentarsvar



Svar:
Jag kan börja med att säga tack snälla du! :)
Jag och Alexander hade varit tillsammans lite mer än en månad när jag blev gravid, men innan dess var vi tillsammans från januari tills vi tog avstånd ifrån varandra under en kortare period. Så bortsett från den perioden hade vi idag varit tillsammans 16 månader istället för 10 månader.

Graviditeten var inte planerad men vi båda bestämde direkt att vi ville behålla barnet, det var ingen tvekan om den saken helt enkelt.
Min familj tog det jättebra och är jätteglada över att vara morföräldrar samt morbröder och moster! Många av mina vänner tycks däremot ha tagit avstånd, och synd är väl det för jag är ju fortfarande samma person bara att jag har en liten plutt och inte festar numera.

Hoppas att du blev nöjd med svaren. Det är bara att fråga om det är något du/ni undrar över, jag svarar glatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0