Sunday

Idag är det söndag och Millie gav oss en fin sovmorgon till 10, efter det har vi bara legat och myst och Millie har visat hur glad hon är idag.
Kvällen och lite in på natten spenderades på Barnakuten med Millie som hade ont i magen nu igen.. Hon fick en tunn slang genom tjocktarmen med ett medel för att hjälpa henne att bajsa då hon var rejält förstoppad, stackars liten. Så nu ska vi byta ersättning igen, nu till NAN H.A 1 och NAN bifidus som man köper på apoteket. Jag hoppas på det bästa, annars vet jag inte vad vi ska ta till för hjälpmedel för att våran lilla tös ska slippa ha ont i magen, hon är ju så känslig!

Idag står städning högst upp på listan så det är vad vi ska ägna oss åt. Det har verkligen blivit "äckligt" här hemma nu när Millies mage har krånglat igen.. Efter städningen ska jag trixa lite med Alexanders present som han ska få på våran ettårsdag som är i Juli nu. Sen ska jag leta runt efter en sak som han ska få när han fyller år nu den 4e.
Vi avslutar dagen med att fixa lite kring dopet som även det är i Juli (!!) och kvällen avslutas med någon film. Jag lär sova gott, haha!

Imorgon är det ny vecka och då står BVC, efterkontroll, schemaskrivning, stallet, presentletande osv. osv. på planeringen. Fullt upp men jag ska försöka bli bättre med uppdateringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0