Monday

Idag råkade vi försova oss rejält så vi missade BVC.. Allt eftersom Millies mage har gett en rejäl omställning av våra sovtider så Millie sov till 10.30, därför fick vi en ny tid 13.30. Millie väger nu 4114 gram och är 56cm lång.
Efter BVC följde Ronja med hem på en kaffe och därefter åkte jag, Millie, mammi och mina två yngsta syskon till Ikea/Ikano och kikade runt samt tog en mysfika. Jag fick med mig två "toppar" till mig själv, burkar till Millies ersättning, påslakan, fingerdjur till Millie och lite annat nödvändigt till hemmet.

I kön på Ikea fick jag syn på en bebis som inte kan ha varit mer än en vecka gammal och helt plötsligt var Millie såååå stor! Jag kan inte tänka mig att Millie har varit så liten, så "rynkig" om händerna och att hon sett så ömtålig ut.. Tiden går så fort, Millie utvecklas och växer så det knakar, min lilla tjej!
Det var även ett utländskt par som grattade mamma till den lilla bebisen, trots att jag höll i henne och allt tydde på att det var min lilla plutt, haha.

Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon väntar nya tag och mys med min älskade unge och pojkvän! Dessutom hoppas jag på en del intressanta svar om soffan jag la ut på blocket nu ikväll. Jag har redan fått ett svar så det borde väl gå, eller hur?!


Mammas ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0