Love

Hej!
Länge sen som vanligt.. men det är så tråkigt att ladda upp inlägg utan bilder och min app på mobilen strular..

Vi (min familj) har iallafall fått tag i ett stall så där kommer mycket tid att spenderas i sommar.
Igår var vi (min lilla familj) även bjudna till Heidi där hon höll studentfest, riktigt trevligt med god mat och trevliga människor!
Millie sov hos sin mormor, vilket var första gången hon sov borta, det hade gått bra så det var väl bara jag som led av saknaden, haha. Men världens bästa mammi vet vad hon gör så där är hon i trygga händer.

Millie har börjat med de första leendena, världens finaste tjeja! Det värmer otroligt, blir så glad och stolt över henne!

Ikväll ska hon badas och sen blir det bara mys x1000 med mina favoriter med pizza, film och godis, underbart. Millie får nöja sig med ersättning men det är ju gotti enligt henne, hih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0