Kommentarsvar

Anonym: Hur märkte du att du var gravid? Är det för privat fråga behöver du inte svara!

Tacksam för svar.

Svar: Självklart ska du få ett svar på det!
Jag hade väldigt självklara tecken på att det var bebis på gång, dock märkte jag det väldigt tidigt så jag kopplade aldrig till att det faktiskt var så!
Men jag blev väldigt fort trött, mådde illa och kände mig svimfärdig hela tiden.. Fast det allra första var brösten, de ömmade och gjorde ont så jag ville/kunde knappt ha bh på mig!
När det inte försvann och min mens aldrig kom gjorde jag tre graviditetstest och ja, jag var gravid!

Jag hoppas att du blir nöjd med svaret och våga fråga! Jag svarar på i stort sett allt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0